Головна
«Створюємо дієву внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»
- Деталі
-
Категорія: Uncategorised
-
Перегляди: 117
Територіальними управліннями Державної служби якості освіти у Кіровоградській та Черкаській областях проведено міжрегіональний семінар «Створюємо дієву внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти». Участь у заході взяли представники управлінь освіти, методичних центрів і керівники закладів професійно-технічної освіти.
Керівник відділу роботи із закладами професійно-технічної освіти Державної служби якості освіти України Сергій Постернак відзначив важливість створення у закладах дієвої внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Окрім цього він звернув увагу на проведення самооцінювання, оскільки саме його результат допоможе визначати подальшу діяльність закладу, спланувати роботу, напрацювати шляхи удосконалення та стратегії розвитку.
Загалом учасники заходу обговорили питання щодо:
етапів розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі та визначення її компонентів;
організації та проведення самооцінювання у закладі;
подальших планів, що стосуються розбудови системи забезпечення якості освіти закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Водночас під час семінару йшла мова про апробацію процедури, методики та інструментів зовнішнього оцінювання освітнього й управлінського процесів у пілотних закладах професійної (професійно-технічної) освіти, що триває нині в країні. Нагадаємо, що в пілотному проєкті бере участь Центральноукраїнське вище професійне училище імені Миколи Федоровського. Враженнями та емоціями з колегами поділилася директорка закладу Оксана Яценко. Вона зазначила, що участь у пілотному проєкті – це можливість отримати новий та корисний досвід, побачити на практиці, як відбувається зовнішнє оцінювання закладу.
У свою чергу Сергій Любоємський, методист Лисянського професійного аграрного ліцею, розповів про участь закладу в апробації проєкту з питань проведення самооцінювання. За його словами, самооцінювання дало можливість виявити слабкі та сильні сторони діяльності закладу, напрацювати план дій для покращення освітніх та управлінських процесів.
https://www.facebook.com/CherkasySQEua/posts/611723500186881