- Деталі
-
Категорія: Права та обов'язки учнів ліцею
-
Перегляди: 30
Правила
поведінки здобувачів освіти
ДНЗ «Лисянський професійний аграрний ліцей»
1.Загальні правила поведінки
1.1. Здобувач освіти приходить до закладу за 15 хвилин до початку занять (8:15), маючи чистий і охайний зовнішній вигляд. При вході у заклад дотримується правил ввічливості.
1.2. Забороняється приносити до ліцею та на його територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети й речовини, спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.
1.3. Не дозволяється без дозволу педагогів йти з ліцею і з його території у навчальний час. У разі пропуску навчальних занять здобувач освіти повинен пред’явити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.
1.4. Здобувач освіти на навчальні заняття приходить з необхідними навчальними приладдями, книгами, зошитами. Домашні завдання виконує згідно завдань та розкладу.
1. 5. Здобувач освіти проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учасники освітнього процесу звертаються один до одного шанобливо.
1.6. Поза межами закладу здобувачі освіти поводяться так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім'я закладу освіти.
1.7. Здобувачі освіти бережуть майно закладу, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.
2. Поведінка на заняттях
2.1. При вході педагога в навчальний кабінет, майстерню, лабораторію здобувачі освіти вітаються з ним та включаються в роботу.
2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими речами, що не стосуються уроку. Час, відведений для уроку, повинен використовуватися тільки для навчальних цілей.
2.3. Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з кабінету, майстерні, лабораторії, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у викладача, майстра виробничого навчання.
2.4. Якщо здобувач освіти хоче поставити запитання педагогічному працівнику або відповісти на запитання, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для педагога. Тільки коли педагог оголосить про закінчення заняття, здобувач освіти має право покинути навчальне приміщення.
3. Поведінка до початку, на перервах і після закінчення занять
3.1. До початку уроку здобувач освіти повинен прибути до навчального приміщення і приготуватися до уроку.
3.2. Під час перерви здобувачі освіти зобов'язані навести чистоту та порядок на своєму робочому місці, вийти з кабінету, допомогти підготувати кабінет, майстерню, лабораторію на прохання педпрацівника до наступного уроку.У разі спізнення на урок, – постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з викладачем, вибачитися за спізнення і попросити дозволу сісти на місце.
3.3. Після закінчення занять здобувач освіти повинен покинути заклад освіти, дотримуючись правил ввічливості.
3.4. Черговий по кабінету, майстерні, лабораторії знаходиться в ньому під час перерви; забезпечує порядок у приміщенні, провітрює, допомагає педпрацівнику підготувати навчальне приміщення до наступного уроку, стежить і підтримує відповідні санітарні умови, проводить вологе прибирання.
4. Кінцеві положення
4.1. Здобувачі освіти не мають права пропускати заняття без поважних причин.
4.2. Здобувачі освіти не мають права під час знаходження на території навчального закладу та при проведенні заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя та здоров’я і для оточуючих. Забороняється вживати тютюнові вироби, алкогольні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути.
4.3. Здобувачі освіти не мають права знаходитися в приміщенні ліцею після закінчення навчальних занять або позаурочних заходів без дозволу працівників закладу.